maandag 29 oktober 2012

Buiten spelen

Ohh wat is de herfst toch een mooie periode om buiten te zijn, en nee dan bedoel ik niet zo'n dag die grijs en grauw is, maar echt een dag waarin het zonlicht de bladeren van de bomen nog extra laat kleuren.
De afgelopen weken waren de bomen intenser dan andere jaren van kleur. Iedere dag dat je nu buiten bent is een feestje.
Vandaar dit keer gewoon een sfeerimpressie van de herfst en de prikkel om buiten te gaan spelen.

Kastanje in het Haagse Zuiderpark

Kleurenpracht in Houtwijk

Mooi contrast tussen boom en wolken

Eikenblad in het bos
Losliggend blad in het bos maakt het kind in mij los, ik kan het niet nalaten om ze omhoog te gooien zodat ik omringt wordt door de herfstpracht. Het regent dan blad om je heen.

Ook in je eigen tuin valt er nu genoeg te zien, zoals late herfstasters en de Rubeckia die nog in bloei staan. 


Hierbij nodig ik je dan ook van harte uit om lekker naar buiten te gaan en te genieten van alle kleurenpracht om je heen, met iemand samen of gewoon lekker alleen. 
Wil je ook in je eigen tuin kunnen genieten van al deze herfstpracht? Neem dan contact met mij op via Joost van der Spek


Veel speelplezier toegewenst!
Mooie herfstgroet Joost van der Spek Manos verdes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten